Breaking News
Aυτοψία του Δημάρχου Αγίας Παρασκευής και του Περιφερειάρχη Αττικής Νίκου Χαρδαλιά στο εργοτάξιο του κολυμβητηρίου Νίκος Χαρδαλιάς: Προχωράμε στη δημιουργία 7 νέων ΚΑΠΗ στηρίζοντας έμπρακτα περισσότερους από 5.110 ανθρώπους της τρίτης ηλικίας Ο Γ. Χατζηθεοδοσίου στο Capital.gr για τις αγροτικές κινητοποιήσεις και την κατάσταση στην αγορά Δήμος Αθηναίων: Εγκαίνια για το νέο δημοτικό πάρκινγκ στην πλατεία Κοτζιά Δήμος Χαλανδρίου: Καινούριες, ασφαλείς και πιστοποιημένες παιδικές χαρές στη διάθεση των παιδιών Νίκος Χαρδαλιάς: «Προχωράμε με 12 βρεφονηπιακούς και παιδικούς Σταθμούς, το μεγαλύτερο οργανωμένο πρόγραμμα κατασκευής δομών προσχολικής αγωγής που έχει γίνει ποτέ στην Αττική – Στηρίζουμε έμπρακτα τις οικογένειες και τους εργαζόμενους γονείς Μιλένα Αποστολάκη για ελβετικό φράγκο: Η κυβέρνηση με την τροπολογία απαλλάσσει τις τράπεζες Συνάντηση της Επιτροπής Επίλυσης Γηπεδικού Προβλήματος Ποδοσφαίρου με τον π. Περιφερειάρχη Αττικής και Επικεφαλής της Παράταξης Αττική Ανεξάρτητη Αυτοδιοίκηση κ. Γιάννη Σγουρό Σοφία Ζαχαράκη: Εθνική Συμφωνία για το σχολείο του 2040 Όλγα Κεφαλογιάννη: Το ανθρώπινο δυναμικό είναι το ισχυρότερο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα του ελληνικού τουρισμού
Δε 22 Δεκεμβρίου, 2025

Η αστική σήραγγα Ηλιούπολης και ο Νότιος Τομέας δεν μπορούν να περιμένουν άλλο

pavlos_christidis_1

Την ανάγκη υλοποίησης της αστικής σήραγγας Ηλιούπολης και την απουσία ενός συνολικού, συνεκτικού σχεδίου υποδομών και μεταφορών για τον Νότιο Τομέα της Αθήνας, αναδεικνύει με ερώτηση που κατέθεσε προς τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστο Δήμα, ο Βουλευτής Β3 Νοτίου Τομέα Αθηνών του ΠΑΣΟΚ – Κινήματος Αλλαγής, Παύλος Χρηστίδης, όπως δεσμεύτηκε στην παρουσία του στην πρόσφατη διαμαρτυρία πολιτών και δημάρχων στην Κατεχάκη.

Όπως χαρακτηριστικά επισημαίνει, η αναπτυξιακή προοπτική των νοτίων προαστίων δεν μπορεί να αντιμετωπίζεται με αποσπασματικά έργα και αποκομμένες παρεμβάσεις, τη στιγμή που το κυκλοφοριακό πρόβλημα στο λεκανοπέδιο έχει πάρει ανεξέλεγκτες διαστάσεις, με 120.000 νέα οχήματα ετησίως και με τους οδηγούς να χάνουν, κατά μέσο όρο, πάνω από 110 ώρες τον χρόνο στην κίνηση.

Ο Παύλος Χρηστίδης τονίζει ότι:

«Ενώ προχωρούν αναπλάσεις μεγάλης κλίμακας (όπως η Μαρίνα Αλίμου, το Φαληρικό Δέλτα, ο Αστέρας Γλυφάδας και κυρίως το έργο του Ελληνικού), δεν έχει παρουσιαστεί από την Πολιτεία ένα ολοκληρωμένο σχέδιο που να απαντά στις κρίσιμες προκλήσεις της περιοχής, που είναι η κυκλοφοριακή αποσυμφόρηση, περιβαλλοντική επιβάρυνση, πρόσβαση για όλους τους πολίτες και ενίσχυση των δημόσιων συγκοινωνιών».

Ο Βουλευτής του ΠΑΣΟΚ παρευρέθηκε λίγες ημέρες πριν στη συμβολική διαμαρτυρία που πραγματοποιήθηκε στο ύψος της Ηλιούπολης, στην Κατεχάκη, παρουσία των δημάρχων Ελληνικού – Αργυρούπολης, Ηλιούπολης, Βύρωνα, Αγίου Δημητρίου και Δάφνης – Υμηττού, με σύνθημα: «Αστική σήραγγα εδώ και τώρα».

Προτάσσοντας την ταλαιπωρία που υφίστανται οι πολίτες και οι διερχόμενοι οδηγοί, απευθύνει στον αρμόδιο Υπουργό τα εξής ερωτήματα:

  • Υπάρχει πρόθεση να προχωρήσει η κυβέρνηση σε όλες τις απαραίτητες πρωτοβουλίες για την υλοποίηση της αστικής σήραγγας της Ηλιούπολης;
  • Υπάρχει ολοκληρωμένη και δημοσίως διαθέσιμη μελέτη σκοπιμότητας για την οδική σύνδεση της Αττικής Οδού με το Ελληνικό και τα νότια προάστια;
  • Έχουν ληφθεί υπόψη οι περιβαλλοντικές επιπτώσεις μιας τέτοιας επέκτασης και, αν ναι, με ποιον τρόπο;
  • Ποια είναι τα προβλεπόμενα κόστη και οι πηγές χρηματοδότησης για το έργο αυτό; Υπάρχει πρόθεση επιβολής διοδίων;
  • Γιατί δεν έχει καταρτιστεί και παρουσιαστεί ένα συνεκτικό Σχέδιο Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας (ΣΒΑΚ) για το Ελληνικό και τους όμορους δήμους, που να ενσωματώνει εναλλακτικές μορφές μετακίνησης (ΜΜΜ, ποδήλατο, πεζή πρόσβαση) πέρα από την οδική υποδομή;

Μπορείτε να διαβάσετε ολόκληρο το κείμενο της ερώτησης εδώ.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Νίκος Χαρδαλιάς: Προχωράμε στη δημιουργία 7 νέων ΚΑΠΗ στηρίζοντας έμπρακτα περισσότερους από 5.110 ανθρώπους της τρίτης ηλικίας

Ο Περιφερειάρχης Αττικής υπέγραψε τις σχετικές πράξεις ένταξης και χρηματοδότησης, ύψους 13 εκατ. ευρώ με στόχο την ενίσχυση της κοινωνικής

Περισσότερα